Olen ehdolla Tampereen Seudun Osuuspankin Edustajistoon äänestysnumerolla 105.

2.11.2021

Olen ehdolla Tampereen Seudun Osuuspankin Edustajistoon marraskuussa 2021 toteutettavassa vaalissa. Olen ollut edellisen neljä vuotta Edustajiston jäsen ensimmäistä kautta. Meitä tavallisia kansalaisia todellakin tarvitaan sinne. Vaikka onkin hienoa, että digitaalisuutta lisätään, niin samalla tulee palvelut mahdollistaa myös heille, jotka syystä tai toisesta eivät digitaalisia palveluita voi käyttää. Edelleen on tarvetta kasvokkain kohtaamiselle.

Voit äänestää minua numerolla 105. Löydät vaaliesittelyni täältä.

Edustajiston vaalien äänestäminen tapahtuu 4.11. klo 8.00 – 17.11. klo 16.00.

Äänioikeus on kaikilla niillä omistaja-asiakkailla, jotka ovat liittyneet omistaja-asiakkaiksi viimeistään 31.5.2021 ja ovat vielä äänestyksen alkaessa omistaja-asiakkaita.

Verkkopalveluja käyttävä omistaja-asiakas saa tiedon äänioikeudestaan viestillä, jonka he voivat lukea op.fi-palvelussa tai OP-mobiilissa. Muut omistaja-asiakkaat saavat tiedon äänioikeudestaan, äänestysohjeet ja muut materiaalit äänestystä varten postitse kirjeenä.

Kullakin äänioikeutetulla omistaja-asiakkaalla on vaalissa yksi ääni ja omistaja-asiakas voi äänestää vain yhtä ehdokasta.

Osuuspankkien vaalisivuston löydät täältä.

EDIT 3.2.2022:

KIITOS TUESTA KAIKILLE MINUA ÄÄNESTÄNEILLE!

TULIN VALITUKSI OSUUSPANKIN EDUSTAJISTOON UUDELLE KAUDELLE.